دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

16 قرائت تشییع جنازه غیر مذهبی از اشعار

از آنجا که در مراسمات فرهنگی ما اینقدر به چشم انداز مذهبی در مورد زندگی و مرگ توجه می شود ، می توان وقتی شخصی که بدون پیوند ایمان می گذرد ، حرکت در فرایند برنامه ریزی مراسم تشییع جنازه بسیار دشوار باشد. بنابراین ، برای جمعیت سکولار ، جمع آوری قرائت ها ، ترانه ها و اطلاعات مراسم مربوط به مراسم خاکسپاری غیر مذهبی قبل از روزهای پایانی آنها امری اساسی است.



این نوع آمادگی مراسم تشییع جنازه اگر از خانواده ای مذهبی به وجود بیاید یا در یک رابطه بین ادیان قرار داشته باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است . مردمی که در خانه های مذهبی پرورش یافته اند ، اغلب در جداسازی اعتقادات خود از اعتقادات جمعیت عمومی مشکل دارند و همین امر می تواند شروع به برنامه ریزی برای مراسم ترحیم غیر مذهبی را برای آنها دشوارتر کند. سعی کنید "تشییع جنازه ملحد" را جستجو کنید ، و خواهید دید که منظورم چیست. بنابراین بسیاری از مردم تصور نمی کنند که در یک مراسم تشییع جنازه رخ می دهد که شامل یک رهبر ایمان ، دعا و وعده نوعی زندگی پس از مرگ نمی شود.


اگر یک شخص مذهبی هستید که این مقاله را پیدا کرده اید زیرا برای مراسم شخص دیگری نیاز به خواندن مراسم تشییع جنازه دارید ، از شما تشکر می کنم که وقت خود را برای برنامه ریزی یک سرویس گرفتید که با احترام از حافظه دوست شما احترام بگذارد. می دانم که این یک دوره دشوار در زندگی شما است ، اما شما بسیار عالی کار می کنید.


در اینجا 16 قرائت تشییع جنازه غیر مذهبی از اشعار ارائه شده برای تأیید شما ارائه شده است.


"وقتی من عزیزانم مرده ام" توسط کریستینا روستی

گل غم انگیز اما زیبا

کریستینا روستی در این شعر نوشت: "آواز خواندن هیچ آهنگ غم انگیز برای من نباشد" ، که خواندن تشییع جنازه انگیز را ایجاد می کند. Shutterstock

"وقتی من مرده ام ، عزیزترین من ،



هیچ آواز غم انگیزی برای من بخوان.


در سر من گل سرخ نکنید ،


درخت سرو نه سایه دار: "


"وقتی من مرده ام ، عزیزترین من" نوشته کریستینا روستی را بخوانید.


"کاوش های ما اکنون به پایان رسیده است" از The Tempest توسط ویلیام شکسپیر

"بازیهای ما اکنون به پایان رسیده است. این بازیگران ما ،


همانطور که من شما را پیشگویی کردم ، همه ارواح و


در هوا ذوب می شوند ، در هوای نازک: "


"ویکی های ما اکنون به پایان رسیده است" توسط ویلیام شکسپیر بخوانید.


"گروه کر نامرئی" اثر جورج الیوت

"ای ممکن است من به گروه کر نامرئی بپیوندم



از آن مردگان بیکران که دوباره زندگی می کنند


در ذهنهایی که با حضور آنها بهتر شده است: زندگی کنید


در نبض ها سخاوتمندانه می شوند. "


"گروه کر نامرئی" اثر جورج الیوت را بخوانید.


"اما فراموش نشده" ساخته دوروتی پارکر

"من فکر می کنم ، مهم نیست که شما ولگرد ،


که من با شما راهی می روم.


گرچه ممکن است سرزمینهای شیرین تر سرگردان شوید ،


شما به زودی دستهای من را فراموش نخواهید کرد. "


"اما فراموش نشده" اثر دوروتی پارکر را بخوانید.



"تشییع جنازه" توسط WH Auden

خانواده روی گل قبر می گذارند

WH Auden نوشت: "تابوت را بیرون بیاور ، بگذار عزاداران بیایند" در این شعر که به عنوان قرائت تشییع جنازه غیر سکولار انتخاب شده است. Shutterstock

"تمام ساعت ها را قطع کنید ، تلفن را قطع کنید ،


جلوگیری از پارس سگ با استخوان آبدار ،


پیانوها را خاموش کنید و با طبل خفه کن


تابوت را بیرون بیاور ، بگذار عزاداران بیایند. "


"بلوز تشییع جنازه" توسط WH Auden را بخوانید.


"مرگ دوست داشتنی عزیز" اثر لانگستون هیوز

"مرگ دوست داشتنی عزیز


این همه چیز را زیر بال می برد


هرگز به کشتن


فقط برای تغییر "


"مرگ دوست داشتنی عزیز" اثر لانگستون هیوز را بخوانید.


"در قبر و گریه من ایستاده" از مری الیزابت فرای

"در قبر من نایست و گریه کن.


من اونجا نیستم. من نمی خوابم.


من هزار بادی هستم که می وزد.


من براق الماس برف هستم. "


"آیا در قبر و گریه من ایستاده" از مری الیزابت فری بخوان.


"Adonais: Elegy on Death John Keats" اثر پرسی بیشه شلی

"او سایه شب ما را دور زده است.


حسادت ، طاغوت و نفرت و درد ،


و آن ناآرامی که مردان از آن لذت می برند ،


می تواند او را لمس کند و دوباره شکنجه نشود ؛ "


"آدونائیس: عنصری در مرگ جان کیتس" نوشته پرسی بیشه شلی را بخوانید.



"مرا بخاطر بسپار" اثر مارگارت مید

زنان ژاپنی لباس عزاداری می پوشند

مارگارت مید نوشت: "به زندگی ، من از بین رفته ام. به غم و اندوه ، هرگز برنخواهم گشت." Shutterstock

"مرا به خاطر بسپار:


به زندگی ، من رفته ام.


به غمگین ، هرگز برنخواهم گشت. "



"مرا به خاطر بسپار" اثر مارگارت مید را بخوانید.


"Dirge بدون موسیقی" توسط Edna St. Vincent Millay

"من به تعطیل کردن قلبهای دوست داشتنی در زمین سخت استعفا نمی دهم.


بنابراین چنین است ، و همینطور خواهد بود ، زیرا چنین بوده است ، از ذهن گذشته است:


به تاریکی که می روند ، دانا و دوست داشتنی هستند. تاج


با نیلوفرها و لورل می روند اما من استعفا ندادم. "


"Dirge بدون موسیقی" نوشته Edna St. Vincent Millay را بخوانید.


"به آن شب خوب نرفت" از دیلان توماس

"به آن شب خوب نرفت ،


پیری باید در نزدیکی روز بسوزد و غرق شود.



به پا خیزید، در برابر خاموشی روشنایی به پا خیزید."


دیلان توماس را بخوان "به آن شب خوب نرو".


"امپراتور بستنی" توسط والاس استیونز

"با غلتک سیگارهای بزرگ تماس بگیرید ،


عضلانی ، و به او شلاق دهید


در فنجان آشپزخانه کشک های گیاهی ".


"امپراتور بستنی" نوشته والاس استیونز را بخوانید.


"دوباره به زندگی برگردان" توسط مری لی هال

تمساح های سفید روی چمن های سبز در پارک شهر.  لرزش باد ، نزدیک.  پرتوهای خورشید عصر.

در این شعر برای خواندن مراسم تشییع جنازه ، مری لی هال عزادارهای خود را مطرح می کند ، "مثل دیگران که غصب نشده اند ، که هوشیاری طولانی در برابر گرد و غبار ساکت نگه دارند ، قرار نگیر."

"اگر من باید بمیرم و شما را مدتی اینجا ترک کنم ،



مثل دیگران نباشید که ناپدید شده اند ،


که در برابر گرد و غبار ساکت ، هوشیاری طولانی نگه دارند. "


"دوباره به زندگی برگردان" توسط مری لی هال بخوانید.


"به یاد داشته باشید" توسط کریستینا روستی

"مرا به یاد بیاورید وقتی من از بین رفتم ،


خیلی دور به سرزمین خاموش رفتید.


وقتی دیگر نمی توانید مرا با دست نگه دارید ،


نه من نیمی از نوبت را می گیرم که هنوز بمانم.


"به یاد داشته باشید" توسط کریستینا روستی را بخوانید.


"Epitaph on a Friend" اثر رابرت برنز

شوهر در تلاش برای آسایش همسر خود در یک قبرستان است

سخنان رابرت برنز ترکیبی مناسب از دلهره آور و شاد و کامل برای خواندن مراسم تشییع جنازه است: "اگر دنیای دیگری وجود داشته باشد ، او در سعادت زندگی می کند." Shutterstock

"چند قلب مانند او ، با فضیلت گرم ،


معدود سر با دانش تا آگاه باشند؛


اگر دنیای دیگری وجود داشته باشد ، او سعادتمند زندگی می کند.


اگر وجود ندارد ، او بهترین استفاده را از این کرد. "


"Epitaph on a Friend" نوشته روبرت برنز را بخوانید.


"غازهای وحشی" ساخته مری الیور

"شما لازم نیست که خوب باشید.


لازم نیست روی زانوهای خود قدم بردارید


برای صد مایل از طریق بیابان ، توبه کنید. "


"غازهای وحشی" نوشته مری الیور را بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد