دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

7 مقالات "عشق مدرن" که باید قبل از سریال های برتر تلویزیونی خوانده شود

به عنوان یک مگا هوادار رمان ها و فیلم های rom-com ، من هیجان زده شدم که آمازون سریال تلویزیونی Modern Love جدید خود را بر اساس ستون طولانی مدت New York Times Modern Love اعلام کرد . این سریال در تاریخ 18 اکتبر با یک بازیگر ستارگان ستاره دار می شود (آن هاتاوی ، تینا فی ، دی پاتل و اندرو اسکات تنها چهار بازیگر نمایش این نمایش هستند) و هشت قسمت به سبک گلچین در مورد عشق در بسیاری از آن ها به نمایش در خواهد آمد. اشکال - عاشقانه ، خانوادگی ، افلاطونی ، جنسی و برای خود. این که آیا شما خواننده دیرینه از عشق مدرن هستید یا فقط در حال کشف ستون هستید ، اکنون زمان مناسبی است که قبل از نمایش های برتر ، به جستجوی برخی از بزرگترین مقاله ها بپردازید.



ویرایشگر دانیل جونز در نسخه تجدید نظر شده و به روز شده از کتاب کتاب مدرن عشق (اولین بار در سال 2007 منتشر شد) 42 ستون بهترین مقاله را گردآوری کرد. جونز در مقدمه کتاب ، می نویسد:


"فکر می کنم اگر می خواهیم سعی کنیم داستان عشق را تعریف کنیم ، باید تعریف کنیم که عشق چیست ، اما این حتی می تواند لغزنده تر باشد. تعاریف ما از عشق نیز به سمت رفتارهای گلدار گرایش پیدا می کند." بنشینید ، با این حال - همانطور که کسی که طی پانزده سال گذشته صد هزار داستان عاشقانه را خوانده ، پوست کرده و یا به طرز دیگری هضم کرده است - عشق ، در بهترین حالت ، یک چرخ دستی بیشتر از یک گل سرخ است: ریز و درشت ، و کثیف ، بلکه با این وجود هنوز سخت است که به کلمات گفته شود. "


در زیر هفت مورد مورد علاقه من از 42 مقاله که در کتاب Modern Love آمده است ، یک تازه کننده عالی برای خوانندگان فصلی و یک پیشرو عالی این سریال برای طرفداران جدید است:



Video Prime Amazon در YouTube

"شما ممکن است بخواهید با همسر من ازدواج کنید" توسط امی کروز روزنتال

در این ستون مارس 2017 (منتشر شده فقط 10 روز قبل از درگذشت وی در اثر ابتلا به سرطان تخمدان در 51 سالگی) نویسنده امی کروز روزنتال به امید یافتن شریک جدیدی نامه به همسرش جیسون روزنتال نوشت:


وی گفت: "اینجا نوع مردی است که جیسون وجود دارد: او در اولین سونوگرافی بارداری ما با گل ها نشان داد. این مردی است که چون او همیشه زود است ، هر روز صبح یکشنبه با ساختن نوعی صورتک خنده ای عجیب و غریب ، مرا شگفت زده می کند. وسایل نزدیک گلدان قهوه: یک قاشق ، لیوان ، یک موز. این اصلی است که از ایستگاه مینیمار یا بنزین بیرون می آید و می گوید: "کف دست خود را به من بدهید." و وایلا ، یک توپ لثه رنگارنگ ظاهر می شود. (او می داند که من همه طعم ها را دوست دارم ، اما سفید.) حدس من این است که شما به اندازه کافی در مورد او می دانید.

"شما ممکن است بخواهید با همسر من ازدواج کنید" را بخوانید.



"مسابقه در نزدیکی دور نهایی خود شیرین تر رشد می کند" توسط Eve Pell

گرچه مقاله ژانویه 2013 Eve Pell به عنوان بخشی از سریال Modern Love رسماً تأیید نشده است ، سرنخ هایی از این تریلر گنجانیده شده است که گنجاندن آن است. در آن ، پل درباره ازدواج دیرهنگام خود با یک زن بیوه ژاپنی آمریکایی به نام سام نوشت:


"عشق قدیمی فرق می کند. در دهه 70 و 80 ما فراز و نشیب های زندگی را به اندازه کافی پشت سر گذاشته بودیم تا بدانیم که چه کسی هستیم و یاد گرفتیم که سازش کنیم. ما چیزی در مورد مرگ می دانستیم زیرا دیدیم عزیزان می میرند. خط نزدیک می شد. چرا آخرین شکوفا از قلب وجود ندارد؟ "

بخوانید "مسابقه در دور نهایی خود شیرین تر رشد می کند."


"وقتی حوا و حوا سیب را بیت می کنند" اثر کریستن شارولد

در این مقاله در نوامبر 2016 ، کریستن شارولد ، نویسنده ، در مورد بیرون آمدن به عنوان ملکه و ترک کلیسای انجیلی خود هنگام ملاقات و عاشق زنی به نام جس نوشت:


"من احساس کردم چارچوب مذهبی تنگ و تنگ من از دوگانگی های دروغین و تندی اخلاق شروع به فروپاشی می کند. چیزی که زمانی به نظر می رسید گزینه ای خونین بین از دست دادن روح من یا از دست دادن گرامی ترین دوست من بود ، در واقع یک درس بود که عشق واقعی تنها چیزی است که می تواند من را نجات دهد. ""

بخوانید "When Eve and Eve Bit Apple".



"وقتی که دورمن مرد اصلی شماست" توسط جولی مارگارت هاگبن

مقاله Hogben در اکتبر 2015 (همچنین ظاهراً در تریلر سریال Modern Love گنجانده شده است) بر دوستی بی نظیری که او با doorman ، Guzim به اشتراک می گذارد و چگونگی حمایت وی به وی کمک کرد تا با شجاعت در سفر مادرانه مجرد شروع کند:


"من برای شایعات به علوفه تبدیل شدم: پدر کی بود؟ من او را گول زدم یا او مرا انداخت؟ سؤالات معتبر ، گاهی به صورتم می پرسید ، گاهی اوقات نیست. اما پایین در لابی ، گوزیم در آنجا بدون سگ در مسابقه بود. من دختر ، خواهر یا سابق او نبودم. من کارمند یا رئیس او نبودم. محافل اجتماعی ما همپوشانی نداشتند. شش روز در هفته ، او در طبقه پایین ایستاد ، جدا شد اما به اندازه کافی مراقب بود که دوست کاملی باشد ، نگران و ترحم نیست. "

بخوانید "وقتی که دورمن مرد اصلی شماست".


"تلاش برای زنده نگه داشتن بازی" توسط آن لری

مقاله لری در سپتامبر 2013 در مورد تقریباً پایان و دوباره وصل مجدد ازدواج او با بازیگر دنیس لاری ، نگاهی اجمالی به یک ازدواج مدرن است (و مقاله دیگری که اگرچه در حال حاضر تأیید نشده است ، اما به نظر می رسد در تریلر Modern Love نیز درج شده است). او نوشت:


"وقتی ما ملاقات کردیم ، من 20 ساله بودم ، 25 ساله بود. ما خیلی جوان و بی تجربه بودیم که بدانیم مردم چه کسی را تغییر نمی دهند ، فقط آنها چگونه با دیگران بازی و کار می کنند. مشکل اساسی ما این بود که ما هستیم. تقریباً یکسان - از نظر ظاهری ، نگرش و آرایش روانی. دو لئوس که عاشق کودکان و حیوانات هستند و با همه و به خصوص با یکدیگر بسیار حساس و بسیار حساس و رقابتی هستند. "

"Rallying To Liveive Game" را بخوانید.



"اکنون به مکانی برای پنهان کردن من نیاز دارم" توسط آن هود

در ستون فوریه 2017 خود ، نویسنده آن هود در مورد تصادفی The Beatles نوشت که او با دختر خردسال خود ، گریس به اشتراک گذاشت ، که در 5 سالگی به طور ناگهانی در اثر عوارض ناشی از یک شکل ویروسی از استرپ درگذشت:


"مخفی کردن Beatles دشوار است. بعد از این همه سال آنها هنوز هم به طور منظم در اخبار هستند. آهنگ های آنها در ایستگاه های قدیمی ، شمارش معکوس ها و بهترین ها پخش می شود. همیشه سالگرد Beatles وجود دارد: اولین آهنگ شماره یک ، اولین بار در ایالات متحده ، یک روز تولد ، سالگرد ، یک نقطه عطف ، یک نمایش برادوی. اما از بیتلز که من باید مخفی شوید. یا در بعضی موارد فرار کنید. "

بخوانید "اکنون به مکانی برای پنهان کردن من نیاز دارم."


"مرا همانطور که هستم ، هرکسی که هستم" توسط تری چنی

ژانویه 2008 مقاله تری چنی، که تا شده را تایید به عنوان الهام بخش در پشت قسمت از عشق مدرن سری بازی آن هاتاوی، در مورد تجربه نویسنده با سریع دوچرخه سواری اختلال دو قطبی و چگونه آن را زندگی دوستیابی او متاثر می شود. چنی نوشت:


"در عشق هیچ پنهانی وجود ندارد: شما باید به کسی اجازه دهید کسی را بشناسد که شما چه کسی هستید ، اما من سرنخی را که من از یک لحظه به لحظه داشتم ندارم. هنگام ملاقات با من ، ممکن است شما با مادام بواری به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید. بدتر از همه ، جذابیت من و خودم دائماً من را در موقعیت هایی قرار می داد که نفس من از عهده آن بر نمی آمد. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد