دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

معرفی کتاب Sleepover

کتی هیچ تصوری از آن نداشت که دختر ، روکسی ، شب را برای بهترین دوست خود بگذراند ، اما او باید چنین می کرد. روز بعد خبرهای هولناک را به دست می آورد که روکسی مرده است ، جسد وی در خانه ای متعلق به افرادی که نمی توانسته آنها را بشناسد پیدا شده است. ناتالی وارد و تیم او وظیفه دارند کشف کنند که چگونه Roxy درگذشت ، اما به نظر می رسد هر کسی که با آنها صحبت می کند چیزی را پنهان کرده است. آنها هنگامی که کتی پیدا شد مرده است ، تحقیقات خود را به سختی آغاز کرده اند. ناتالی و تیم باید قاتل را پیدا کنند ، و به زودی… قبل از اینکه دوباره اعتصاب کنند.


Sleepover چهارمین کتاب از مجموعه کارآگاهان ناتالی بخش است و من از خواندن آن پس از مدتها انتظار که دوست داشتم خوشحال شدم. ( باشه. من واقعاً مجبور نیستم این مدت صبر کنم ... اما یک روز تنها وقتی احساس هیجان می کنید که چیزی بخوانید ، برای همیشه احساس می کند! )

فریب در قلب این داستان نهفته است. مظنونان بالقوه ، شاهدان و حتی خانواده وی با ناتالی غیرقابل اعتماد بودن هستند و کار و زندگی شخصی او را بسیار دشوار می کند. مثل همیشه ، فشار به ناتالی فشار دارد تا پرونده را سریع حل کند ، اما وقتی همه دروغ می گویند چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟

من هرگز نمی توانم در این رمان ها چه کسی را تشخیص دهم ، اما هویت قاتل در این کتاب به همان اندازه مرموز بود. من به سادگی نمی دانستم چه کسی این افراد را کشته است یا چرا. هنگامی که سرانجام Big Reveal آمد ، من به طور مثبت شعله ور شدم!

اگر از خواندن تریلرهای جنایتی لذت می برید ، این کتاب را به شدت توصیه می کنم. نمی توانم صبر کنم تا ببینم در کتاب بعدی چه اتفاقی می افتد!

من یک پیشرفت خواندن نسخه از این حسن نیت ارائه میدهد کتاب دریافت Bookouture  طریق Netgalley .

 به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: کارول وایر
عنوان:
سریال Sleepover : کارآگاه ناتالی بخش شماره 4
ژانر: Crime Thriller
تاریخ انتشار: 5 سپتامبر 2019 توسط رتبه بندی بوکتور
: 5 ستاره

درباره کتاب
راکسی راز داشت. حالا او رفته است

وقتی Roxy چهارده ساله می گوید برای رفتن به خواب در خانه بهترین دوست الی ، کتی هیچ دلیلی برای بررسی داستان دخترش نمی بیند. این دو خانواده همسایه هستند و دختران هر روز در خانه و خارج از خانه یکدیگر قرار دارند.

این تصمیمی است که او پشیمان خواهد شد. یک روز بعد ، روکسی در Linnet Lane منحصر به فرد ، مایل در سراسر شهر ، در خانه ای متعلق به دو برادر بدون ارتباط آشکار با Roxy پیدا شد. کارآگاه ناتالی وارد ، به نام برای هدایت تحقیقات ، مصمم است تا به این دلیل برسد که چرا روکسی در زیرزمین این عمارت بزرگ ویکتوریایی قرار داشت وقتی که او می توانست شکلات را در لباس خواب خود با بهترین دوستش بخورد.

هنگامی که ناتالی شروع به نگاه دقیق به ناپدری و سه برادر ناوچه رکسی کرد ، متوجه می شود که اخیراً Roxy با جراحات مشکوک در بیمارستان بستری شده است. به نظر می رسد مادرش کتی بسیار پرشکوه است و الی از صحبت کردن امتناع می ورزد. چه کسانی هستند که Roxy بهترین را در جهان می شناسند؟

سپس مادر روسی کتی ناپدید می شود.

هنگامی که جسد کتی در نزدیکی محل یافتن دخترش کشف شد ، ناتالی مجبور می شود با این واقعیت وحشتناک که قاتل تازه شروع شده است ، روبرو شود. او از واکنش برادر روکسی Seth به فاجعه ناراحت است و هنگامی که alibi خود را از دست داد او را برای بازجویی وارد می کند ، مطمئن است که او در حال پیشرفت است.

اما در حالی که شیث در بازداشت به سر می برد ، یکی از دوستان مدرسه روکسی به قتل پیدا می شود و ناتالی می داند که باید خالص خود را گسترده تر کند. وقتی الی ناپدید شد ، تلفن همراهش خاموش شد. چه چیزی پنهان شده است که الی در مورد شبی که درگذشت Roxy که می تواند او را در معرض خطر وحشتناکی قرار دهد ، پنهان شده است؟ و آیا ناتالی می تواند این کار را قبل از اینکه زندگی معصوم دیگری انجام شود انجام دهد؟
سایت برای دانلود کردن کتاب
درباره نویسنده
Carol E. Wyer که به عنوان کارول Wyer نیز می نویسد ، نویسنده ای است که برنده جایزه می شود و کتاب های طنز او با نگاهی آرام به پیر شدن و نگاه دیگران را به سن ننگین ترغیب می کند. اخیراً او تصمیم به نوشتن برای "سمت تاریک" گرفت و در سریال هیجان انگیز شروع کرد و با پرفروش ترین دختر کوچک گمشده شروع به کار کرد.

کتاب او Grumpy Old یائسگی برنده جایزه کتاب مردم برای غیر داستانی 2015 شد.

کارول در برنامه های رادیویی متعددی در مورد "سندرم مرد تحریک پذیر" و "پیری ننگین" و در تلویزیون صبحانه بی بی سی مصاحبه کرده است. وی تاکنون مقالاتی را در مجلات ملی "هفته نامه زن" منتشر کرده است که در مجلات "یک استراحت" ، "انتخاب" ، "شما" و "زن خود" و مجله The Huffington Post منتشر شده است.

کارول یک نویسنده امضا شده با Bookouture و Delancey Press است.

شیشه طوفاندر دنیای دیکنسی قرار دارد که ثروتمندان در خانه هایی که جادوگری در آسمان دارند با استفاده از چیزی به نام "اسرار" معلق می شوند ، زندگی می کنند ، چیزی که فقط ساکنین آسمان برای یادگیری و درک آن را خلوت می کنند. افراد تاسف بار و بی بضاعت در زیر "جماعات" زندگی می کنند ، جایی که زندگی کوتاه مدت آنها با کار سخت ، گرسنگی و معنی ناچیز مشخص شده است. این دوگانگی از طریق دو شخصیت مورد بررسی قرار می گیرد: Seraphin Fitzempress ، وارث تاج و تخت ، که پدر خود را از همه جدا می کند و در نتیجه با تنهایی می جنگد. و سیتی پرات ، دختری که با یک سرپرست غفلت در Fells زندگی می کرد تا زمانی که با معاون دریاسالار فیتزرویا ملاقات کند ، که موافقت می کند وقتی درخواست کرد با او بردارد او را به خانه خود برد تا او را از خانه بدبخت خود بردارد - فقط مجبور است که بخواهد برود. با نگهبان خانه خود ، خانم پولمن ،


من کاملاً دلگیر این رمان شدم. این داستان به طور متناوب از دیدگاه های سیتی و سریافین روایت می شود و علی رغم اینکه زندگی آنها متفاوت بود ، به راحتی می توان شباهت های دو دختر را مشاهده کرد. من از خواندن هر دوی آنها لذت بردم ، هرچند باید اعتراف کنم که من بیشتر با سیتی دلسوز بودم - سخت نبود که نباشد ، زیرا او قطعاً زندگی سخت تری نسبت به سرافین داشت.

اتفاقات زیادی در رابطه با Mysteries اتفاق افتاده است (البته لازم به ذکر نیست که افراد درگیر در زندگی دختران هستند) که دوست دارم در این بررسی در مورد آنها بحث کنم ، اما از آنجایی که این موارد در آشفتگی ذکر نشده است ، احساس می کنم با فاسد کردن مرزبندی خواهد شد تا در مورد این موارد با جزئیات صحبت کنید. این شرم آور است که بیش از حد ، زیرا اوه خدای من این چیزها برخی از بهترین بخش های کتاب هستند! کافی است بگوییم که اتفاقات زیادی رخ داده است (بسته به واقعه مورد نظر) هیجان انگیز ، ترسناک و حتی دلهره آور.

من از این اندازه احساس تعجب می کنم که Storm Glass اولین بار است که در یک سری کتاب وجود دارد ، زیرا نمی توانم منتظر بمانم که دوباره به این دنیای جذاب بپردازم.

این اولین باری است که کتابی را که توسط جف ویلر نوشته شده است خوانده ام ، اما قطعاً آخرین نخواهد بود!

من این کتاب را به کسی که عاشق خواندن فانتزی بزرگسالان جوان است ، توصیه می کنم ... و امیدوارم به اندازه من آن را دوست داشته باشید!

(دومین کتاب از این مجموعه با نام Mirror Gate در تاریخ 28 اوت 2018 منتشر می شود.)

نسخه ای از خواندن پیش نویس این کتاب را که از 47 نسخه شمالی از طریق نتگللی تهیه شده است دریافت کردم .

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: جف ویلر
عنوان: Storm Glass
Series: Harbinger # 1
ژانر: بزرگسالان جوان ، فانتزی
منتشر شده: 19 ژوئن 2018 توسط 47
رتبه بعدی: 4 ستاره

درباره کتاب
آنها دنیای مخالف است. ممتازهای ممتاز در آسایشگاههای آسمان که توسط جادوی پنهانی معروف شده و فقط به اسرار معروف شناخته می شوند. در زیر ، فقیر زمینی برای حفظ موتور تجارت مجبور به کارخانه می شوند. فقط ثروتمندان توانایی یادگیری اسرار را دارند و آنها از دانش خود استفاده می کنند تا جای خود را بر جامعه ببندند.

 

Cettie Pratt جناحی است که به دنیای زیر محکوم شده است ، تا اینکه یک دریادار سعی در پیگیری فرزندش کند. اما در خانه جدید او در ابرها ، همه با او به عنوان یکی از خانواده ها رفتار نمی کنند.

 

Sera Fitzempress یک شاهزاده خانم است که به قدرت رسیده است. او آرزوی ملاقات با دختر یتیمی را دارد که درباره او بسیار شنیده است ، اما پدرش دختر را بی ارزش از کنجکاوی دخترش می داند.

 

هیچکدام از دختران احساس نمی کنند که متعلق به او هستند. هرکدام به دنبال شکستن قوانین تحمیل شده هستند. حال ، همانطور که کتی رویای زندگی در بالا را می بیند و سریا به دنیای زیر جلب می شود ، آنها مسیرهای انتخاب خودشان را دنبال می کنند.

 

اما هر دو دختر برای طوفان آینده که تهدید به سرنگونی هر دو دنیای آنها خواهد شد ، مورد نیاز خواهند بود.

درباره نویسنده
JEFF WHEELER در سال 2014 برای نوشتن تمام وقت از بازنشستگی خود در اینتل استفاده کرد و اکنون نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال است. او از همه مهمتر یک زن و شوهر ، یک عضو فداکار کلیسای خود است و گاهی اوقات تپه های رومینگ با درختان بلوط و تخته سنگهای گرانیتی در کالیفرنیا یا در هر تعداد از باغهای با شکوه قرمز رنگ ایالتی مشاهده می شود. او بنیانگذار Deep Magic است: E-zine of Fantasy Clean and Science Fiction (www.deepmagic.co) ، یک e-zine دو ماهانه که شامل داستان های کوتاه شگفت انگیز توسط نویسندگان مستقر و جدید ، مصاحبه ها و نوشتن مقاله های هنری است.
کتاب ملکه: زندگی فراموش شده در پشت یک اسطوره آمریکایی




tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd



b2n.ir plink.ir