دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

دانلود کتاب روانشناسی

معرفی سایت های دانلود کتاب روانشناسی

خواندن "Havenfall" را توسط سارا هلند همین حالا شروع کنید

اگر به دنبال یک سری جدید فانتزی برای خواندن هستید ، خودتان را مدیون هستید که این مورد را بررسی کنید. در Havenfall سارا هلند ، یک دختر نوجوان قسم خورده برای محافظت از درگاه های بین زمین و جهان دیگر می گوید زندگی پس از زندگی پیچیده می تواند بدتر شود ، پس از آن که عاشقانه های تابستان او بدتر می شود و کسی در مسافرخانه پنهان عمویش مرده می شود. Havenfall در تاریخ 3 مارس 2020 به پایان رسیده است ، اما می توانید یک گزیده ای را بخوانید و یک نگاهی دزدکی روی جلد ببینید ، درست در اینجا Bustle.


مادیا مارو مثل سایر نوجوانان نیست. مادرش در حال مرگ روی است ، که متهم به قتل برادر مادی است و مادی روزهای مدرسه خود را بین حضور در کلاس ها و بازدید از زندان تقسیم می کند. با این حال ، هر تابستان ، مادی در کلرادو راکیز ، که در آن مسافرخانه پنهان عمویش ، معروف به نام هونفال ، واقع شده است ، تعطیلات استراحت می کند. دایی او از درگاههای بین زمین - نام مستعار Haven - و عوالم دیگر محافظت می کند ، و روزی مادی از او تصاحب خواهد کرد.


وظیفه و سحر و جادو تنها دلایلی نیستند که مدی عاشق تابستانهایش در هاون فال باشد. این همچنین تنها مکانی است که او می تواند با Brekken ، پسری که دوستش دارد در ارتباط باشد. اما این تابستان چالش های جدیدی را به همراه خواهد داشت ، و آنها محدود به ورود Taya نیستند - کارمند موتورسواری که تقریباً مادى را در راه خود به هاونپال سوار می کند. در این تابستان ، فردی در هاون فال خواهد مرد ، و مادیا می فهمد که تمام این مدت خانواده اش را از او پنهان کرده است.


جلد رمان زیر را بررسی کنید و از امروز بخوانید ، فقط در Bustle:



گزیده ای: سقوط

تاریک به سرعت در حال پایین آمدن است ، با شروع راهپیمایی طولانی من در کوه باران شدت می یابد. فکر می کنم بیشتر شهرهای هوان حقیقت را نمی دانند ، در مورد Havenfall و قلمروهای مجاور و موافقت نامه هایی که هر تابستان با یک قله از آنها یاد می کنیم. اما همه می دانند که چیز خاصی در مورد این مکان وجود دارد - یک زیرگذر ، نفس باد از دنیای دیگر.


چند داستان مختلف در سطح شهر شناور هستند ، وقتی موهای شما را کوتاه می کند ، در فروشگاه عمومی قرار دارد و در ایوان های جلوی چاقو گپ می زند. آن دهکده کوچک یک بار در اینجا از چهره زمین ناپدید شد و هیچ کس نمی داند همه کجا رفتند. اینکه یک رهبر فرقه در یک جلسه اردوگاه ، گروهی از پیروان فداکار را از صخره ای دور کند. اینکه انواع لوئیس و کلارک اندکی بعد در قرن نوزدهم به اینجا آمدند ، تلاش کردند تا راکی ​​ها را نقشه برداری کنند ، فقط برای همه ناپدید شد. مردم می گویند کوه اراده خود را دارد. این می تواند بزرگوار یا بی رحمانه باشد. اگر به قصد بیمار به اینجا بیایید ، خود را در برابر باران ، تگرگ و باد به اندازه کافی نیرومند خواهید دید تا صخره ها را از بالا بیرون بریزید و آنها را به مسیر خود رها کنید. اما اگر برای پناه بردن به اینجا بیایید ، مه مانند شما یک پتو محافظت می کند و شما را از هرچه فرار می کنید پنهان می کند.


نکته این است که مردم می دانند که این مکانی است که می توانید ناپدید شوید ، حتی اگر آنها دلیل آن را نمی دانند. ما به سختی در شهر Briar County ، کلرادو قرار داریم. ما در جای دیگر .


با تمیز نگه داشتن پاهایم ، از زمین نگاه می کنم و آنچه در اطرافم است را به دست می آورم. شهر ، همانند خود هانفال کاهش یافته است. این کاروانسرا چهارراهی بود که به قلمروهای بی شماری می رسید ، هرکدام در پشت درب خود بودند و همه دو نفر به طرز جادویی بسته شده بودند. تنها سه جهان باقی مانده است - بایرن ، فیوردنکیل و هان ، که همان چیزی است که همه از قلمروهای مجاور به آن زمین می گویند. اینگونه شهر نام خود را گرفت. اما حتی اگر شهر و کاروانسرا همان چیزی نیستند که در گذشته بودند ، هوا هنوز هم با امکانات احساس راحتی می کند. Havenfall منطقه بی طرفی بین تمام جهان است ، یک چهارراه صلح آمیز و جادویی.


باران به اندازه کافی برای من تنگ می شود تا چترهایم را ببندم و شهر را ترک کنم و به سمت Havenfall بگردم - حال و هوای خوب همیشه به نظر می رسد که مسافرخانه را مانند حباب می پیچاند ، مهم نیست که چه اتفاقی در شهر می افتد. اما به سرعت در حال تاریک شدن است حتی وقتی ابرها از بین می روند ، و بخشی از برنامه من است که آرزو می کنم در مورد آن بیشتر فکر کنم. هیچ چراغ خیابانی وجود ندارد ، و کاج های زمزمه کننده هر نوع نوری را از مسافرخانه فوق یا شهر در زیر مسدود می کنند. اکنون گرگ و میش است ، اما به زودی نمی خواهم چیزی برای هدایت من داشته باشم اما ماه و ستاره ها.


دوقلوی من روی زمین است ، دستانم روی دهانم است. من به سمت راننده فرار می کنم که بی دردسر ایستاده است. "حالت خوبه؟"

نیم ساعت است که در کنار جاده می روم و در حال حرکت به زمین هستم تا مطمئن شوم که اشتباه نمی کنم ، وقتی صدای موتور از پایین جاده می شود من را جستجو می کند.


یک موتورسیکلت درست به سمت من حرکت کرد.


من همانطور که دوچرخه به دور خم می چرخد ​​، عقب می نشیم.


جک چکش های قفسه سینه من هنگام تماشای چرخش راننده ، لاستیک هایی که از جاده خاکی عبور می کنند ، دوچرخه ای که از زیر آنها بیرون می رود. دوچرخه سوار در جاده می چرخد ​​، در حال چرخش است ، در حالی که دوچرخه در ماسه شلیک می کند ، موتور از بیرون پرتاب می شود و در قلم مو بین درختان درهم می خورد. دوقلوی من روی زمین است ، دستانم روی دهانم است. من به سمت راننده فرار می کنم که بی دردسر ایستاده است. "حالت خوبه؟"


او کلاه ایمنی پوشیده است - یکی از آن مشکی های براق که شما را شبیه مریخی می کند - و یک ژاکت چرمی. او کلاه ایمنی و اوه را می کشد - نه او ، من متوجه می شوم که دو بند موی کثیف و بلوند در هر دو طرف صورت کم رنگ و قلبی به هم ریخته اند.


"نه از شما متشکرم."


او زیبا ، با دهان نازک و گسترده ای است. یک اسکار سفید چانه اش را می کند ، مثل این اولین پاییز او نیست. محافل تاریک در زیر چشم های تاریک و چشمگیر او. پشت دستش را روی دهان می چرخاند.


"چه جهنمی بودی تو وسط جاده؟" او بلند شد و لباسی نقره ای را در اطراف گلوی خود لمس کرد ، گویی که مطمئن شود هنوز هم آنجاست.


"متاسفم ، مه -" من شروع به گفتن چیزی می کنم در مورد اینکه چگونه او می تواند آن را آسان در نوبت ، اما پس از آن من ثبت اسمیر از قرمز در گونه او است. "شما خونریزی می کنید."


هراس به قلب من سرعت می بخشد. من از تلفن خود تکان می خورم ، مطمئن نیستم که آیا باید با مارکوس یا 911 تماس بگیرم. اگر او واقعاً صدمه دیده است ، می تواند یک آمبولانس حتی از اینجا بلند شود؟


دست او قبل از تصمیم گیری مچ دستم را شلیک می کند و می گیرد. گرفتن او داغ است ، خیلی محکم.


"نکن من خوبم. فقط زبان من را بزن. "او به من اجازه می دهد تا بروم و خون را به جاده بریزم ، سپس با مشت های محکم به سمت دوچرخه خود سوار شوم. "این دوچرخه همه چیز من است ، بنابراین ، بهتر است امیدوار باشید که هنوز هم ادامه یابد."


"ببخشید" ، من از اینکه ضرر دارم چه کاری انجام دهم ، زدم. یک ثانیه قبل ، من وحشت زده شدم ، بعد عصبانی شدم و اکنون گناه مرا از بین می برد. "من از اینجا هستی؟" "آیا کسی وجود دارد که می توانید با او تماس بگیرید - من واقعاً فکر نمی کنم که الان باید سعی کنید سوار آن چیز شوید."


او وقتی که دوچرخه خود را از زیر بغل به جاده می کشاند ، به من خیره می شود. علاوه بر اینکه آینه عقب سمت چپ با زاویه خنده دار لگد می زند ، دوچرخه برای من خوب به نظر می رسد ، اما پس از آن اینطور نیست که من چیزی در مورد موتور سیکلت می دانم ، و راهی که او در آن سقوط کرد ...


هنگامی که دوچرخه خود را در جاده است ، آن را بر روی لگد قرار داده و به سمت من می چرخد ​​، با عبور از آغوشش. او می گوید: "نگران خودت باش." "سوال واقعی اینجاست که چرا جهنم در تاریکی سرگردان می شوید؟"


در اطراف ما ، گروه کر قورباغه ها و جیرجیرک ها به آرامی دوباره شروع می شوند. من متوجه نشده بودم که آنها متوقف شده اند آواز خواندن.


من سرم را بلند می کنم ، سعی می کنم با روحیه او مطابقت داشته باشم ، گرچه نمی توانم تصور کنم که همه چیز را با لباس مرطوب و چتر خاردار خود ارعاب می کنم. "من به مسافرخانه در هاونفال می روم."


"چه اتفاقی ، من هم."


"برای چی؟"


مارکوس همیشه همه اجساد افراد را برای کار در مسافرخانه هر سال در اجلاس تابستان استخدام می کند. جلسات ، مهمانی ها و رویدادها به خدمتکارهای اضافی و دستان پخت و پز ، آشپزها و شرکت کنندگان نیاز دارند. اما نمی توانم تصور کنم که این دختر مانند یک کارمند در پس زمینه مخلوط شود. علاوه بر این ، قرار بود هفته گذشته ، چند روز قبل از نمایندگان ، وارد کارکنان جدید شویم تا آماده شوند.



"من یک تبلیغ را در کاغذ برای یک منظره دیدم." او یک شانه را در یک خنجر بلند می کند. "به نظر می رسد مانند یک معامله خوب است."


باید گفت که Havenfall کمتر از نیمی از مایل دورتر است و من می توانم آن را حس کنم ، اصرار مانند یک بادکنک که به استخوان سینه من وصل شده است.

"دیر کردی" بعد متوجه شوید منظورم این نیست که چنین حرفی بزنم ، اما آدرنالین از لحظه ای قبل فیلترهای من را شکسته است. "منظور من خوب است. من مطمئن هستم که مهم نیست. "من احساس می کنم سرخ شدن ، و به سرعت خم می شوم تا کیف دوفلم را بردارم.


چشمانش باریک است. "اگر شما در وسط جاده قدم نمی زنید ، دیرتر می شدم."


"اگر قبلاً مانند یک دیوانه آن خم نمی کردی" - من خودم را متوقف می کنم. تحریک شدن به چیزهایی کمک نمی کند. "شما می دانید چه چیزی ، بحث در مورد آن نمی خواهد ما را سریعتر به آنجا برساند."



باید گفت که Havenfall کمتر از نیمی از مایل دورتر است و من می توانم آن را حس کنم ، اصرار مانند یک بادکنک که به استخوان سینه من وصل شده است. من نمی خواهم با این دختر دعوا کنم. من فقط می خواهم به آنجا بروم ، و یک شاخه زیتون نیز پیشنهاد می کنم. "من مادی هستم"


او می گوید: "تایا" اما او دست کشیده من را ندارد. چشمان تاریک و غیرقابل خواندن صورت من را مورد بررسی قرار می دهد ، و بررسی من منجمد می شود و باعث می شود که از بین بروم. این مرا به خانه خود در استرلینگ و ستاره های خیره کننده همه افراد آنجا باز می گرداند ، جایی که من سرم را پایین نگه می دارم و سریع قدم می زنم ، به امید پرواز در زیر رادار.


اما این کسی نیست که من در اینجا هستم ، نه در کوهستان و نه در هاونپال. بنابراین من زمین خود را نگه می دارم و چشمان او را برآورده می کنم ، حتی اگر چیزی در مورد نگاهش خطرناک باشد. در هاون فال ، من شجاع هستم. من باید باشم ، اگر می خواهم خودم را شایسته حفظ صلح و شادمانی بدانیم که با هر قله جشن می گیریم ، و محافظت از پرتال ها به قلمروهای گمشده جادوگری جهان. اومفالوس .


و در دراز مدت ، اینگونه نیست که او هیچ یک از اینها را به خاطر بسپارد. مارکوس همیشه به این امر می بیند. هیچ کس هرگز به یاد نمی آورد - به جز من.


سرانجام ، تایا با خجالتی دور می شود. او پا را روی موتور سیکلت خود پرتاب می کند ، سپس به من نگاه می کند. او گفت: "خوب؟" "داری میای؟"


تعجب مرا در جای خود منجمد می کند. چند لحظه پیش ، من گفته بودم که هرگز در موتور سیکلت مرده نمی شوم ، اما من همیشه آگاه تر از این هستم که چقدر تاریک است و تا کجا باید بروم. من به موتورسیکلت نگاه می کنم و تایا باید بتواند تردید را در چهره من بخواند ، زیرا او ناله می کند.



"من راننده خوبی هستم. قسم میخورم. اما اگر نگران باشید ، می توانید کلاه من را بپوشید. "


"نیازی نیست -" من شروع می کنم ، اما Taya قبلاً کلاه ایمنی را برداشته و آن را بر گوش های من فرو کرده است. سرم را می کوبم که کمی جذاب و کمی عصبانی است ، چون چرخ می خورد و به سمت دوچرخه خود می رود ، به نظر می رسد فرض می کند که من دنبال خواهم رفت.


او مکث می کند و از بالای شانه به من نگاه می کند ، یک ابرو را بالا می برد. "مگر اینکه ترجیح می دهید راه بروید. تنها. در تاریکی. با کویوتها


من نمی توانم به راهی برای پاسخ دادن به آن فکر کنم ، من دنباله او هستم. "بنابراین ، من فقط ، اوه ..."


تایا قبلاً پای خود را روی دوچرخه می گذارد و با یک گره به زندگی می زند. "به پشت سر خود ادامه دهید و نگه دارید."


من همانطور که او می گوید ، عصبی هستم اما سعی می کنم او را محکم نگیرم. من آخرین باری را که به این نزدیکی نزدیک شده ام ، به یاد نمی آورم ، خوب ، به هر کسی. اما Taya آسان است ، راحت است زیرا او دست من را گرفت و آنها را در آن جا قرار داد ، بنابراین آنها به دور او پیچیده شده اند و در کنارش قرار ندارند. لازم است که پا را بکشم ، سینه ام به پشت او فشار می آورد.



"ببخشید ،" من صدا می کنم ، خوشحالم که او نمی تواند من را سرخ کند.


او با عصبانیت پاسخ می دهد: "خوب است ، دوچرخه را به چرخ دنده لگد می زند. سپس آن را جهش رو به جلو، و تحت صدا از موتور می شنوم او OOF ، چرا که من به طور غریزی فشرده تنگ او به عنوان قرقره جاده آسفالت نشده دور در زیر با ما. "فکر می کنید چنگ مرگ خود را شل کنید؟"


"ببخشید ،" دوباره با من تماس می گیرم ، نگه من را تنظیم می کند و سعی می کنم تنفس طبیعی داشته باشم. تایا ما را به سمت جاده سوق می دهد ، و من می دانم که ما به سرعت از جاده ای که اوقات فراغت درختان می گذرند عبور نمی کنیم ، اما احساس می کند که هستیم. موتور سیکلت زیر من می چرخد.


"پس چطور در مورد این مکان شنیدید؟" تایا فریاد می زند که او ما را به راحتی دور منحنی بازپرداخت می برد. هوای تازه و مرطوب که از گذشته دور می شود ، و آخرین ابرها در آسمان فرو می ریزند ، چند ستاره را آشکار می کند که شروع به چشمک زدن در تاریکی جمع شدن می کنند.


هوا با رایحه های کاج و گل های وحشی سرد و سرد است. ستاره های بیشتری در بالای چشم ما چشمک می زند.

"عموی من". من باید دوبار این کلمات را امتحان کنم ، زیرا اولین باری که باد آنها را دزد می کند.



تایا می پرسد: "فکر کنید می توانید کلمه خوبی برای من بگذارید؟"


شعله ای از فرهای پراید در سینه ام. "من در مورد آن فکر خواهم کرد." "تا زمانی که به آنجا برویم ، تمرکز کنید."


تایا نیم سرش را چرخاند تا نگاهم کند. "چه چیزی وجود دارد؟"


"خواهی دید."


خیلی طولانی نیست به نظر می رسد کوه اکنون بزرگتر از آن است که در اتوبوس انجام شود. هوا با رایحه های کاج و گل های وحشی سرد و سرد است. ستاره های بیشتری در بالای چشم ما چشمک می زند. و -


خط الراس را صاف می کنیم. حتی بیش از صدای رام موتور ، صدای واژگون تایا را می شنوم.


دریاچه آینه قبل از ما گذاشته شده است ، یک هلال نقره ای در چشم انداز ، که آسمان شب را کاملاً زیر خط سیاه پل نشان می دهد ، منعکس شده است. به نظر می رسد آب ابریشمی نیلی با الماس پاشیده شده است ، بازتاب ماه دور - که درست در مرکز دریاچه شناور می شود - به نظر می رسد که نور خود را کم می کند. و از طرف دیگر ، توسط پرتوهای کم رنگ قمرهای دوقلوی و با تابش نور طلای از داخل:


سقوط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد